vineri, 13 aprilie 2007

Suspectat de Cumintenie :)




Cum m-am inscris la Olimpiadele Comunicarii ? Am fost placut manipulat de fete !


Adica cine poate sa reziste unei formulari de genul : "Avem nevoie de un baiat ! " , fie el creativ, dansator sau bucatar.

Important e ca echipa a avut chemistry inca de la inceput - o coalitie a consumatorilor de tigari, cafea si idei neobisnuite.


Cum ne-au venit ideile ?

Natural !

In timp ce ne smulgeam parul din cap fir cu fir !

Si printre lacrimi , paie, suruburi si fum de tigara, lucrurile au inceput sa mearga intr-o directie coerenta...WE WISH. Nu ! A fost panica, haos, zgomot si multe gesturi nesabuite.

Glumesc?!

Dragos Bratulescu

2 comentarii:

Unknown spunea...

Ui' la El...."Micutzu"(are doar 19x cm intre noi vorbind acu) ce ochi mari are.... Dragoshel stai cuminte ca nu avem detectoare, reflectoare si alte masini compromitzatoare... fi naturali tati.. si mai ales sincer... zi-ne ce-ai facut aseara... dar fara versuri de genu.... Imi pare rau, nu stiu ce-am facut... si jur ca e ultima oara..

Anonim spunea...

Eu inca imi sustin cauza... cuminte pana la proba contrarie
si fara alcool desigur:)