sâmbătă, 14 aprilie 2007

Shipi si castinguri Visate


Shipi a vrut sa isi inceapa cariera in publicitate si sa apara intr-un spot milka. S-a dus la casting impreuna cu sosetuta lui norocoasa. A impartit sala de asteptare cu 2 marmote supraponderale, un urs tafnos care se agita ca a ramas fara oja mov, 3 jderi alcoolici, o girafa cu proteza de gat si un vultur care suferea de rau de inaltime.

Cand a sosit momentul probei, el nu dadea bine in fata camerei: avea picioarele prea scurte, ochii rosii si era prea pufi. A agitat el ciocolata aia dar degeaba.

I-a fost sugerat un alt post dar a refuzat pentru ca trebuia sa se lase jupuit si trantit de pamant. Dezamagit si-a aruncat sosetuta norocoasa si a hotarat sa mearga pe un alt drum. Daca nu a putut sa joace intr-un spot atunci o sa faca el unul.

Si asa a ajuns Shipi la Olimpiadele Comunicarii !

4 comentarii:

Kas spunea...

Asteptam continuarea...Shipi pe podium la OC!! Bafta multa, miss u all!

Anonim spunea...

continuarea moarte n-are...we miss u toooooooo!

Dan Baban spunea...

Keep up the good work!

un junior planner spunea...

salut,
fratilor vad ca va intereseaza advertisingul...pe unii dintre voi chiar planning-ul. Intrebare: Cati dintre voi stiu cu adevarat ce este de fapt o strategie? Cati dintre voi stiu cum sa articuleze o idee? Cati dintre voi stiu sa scrie un rational pentru o idee? Cati dintre voi stiu ce e un brief de creatie?(atentie! nu ce contine...) Cati dintre voi isi dau seama unde se termina strategia si unde incepe creatia? cati dintre voi nu ganditi in spoturi, ci in concepte strategice?
ptr raspunsuri intrati pe blog sa discutam...poate mai invatzam unii de la altii :)
http://www.jurnaldeplanner.blogspot.com